Uw bestelling wordt verzonden 10 tot 12 dagen na afloop van de actie periode, tenzij anders vermeld bij het product.
Rechtsboven bij 'Mijn account' kunt u inloggen om uw gegevens te wijzigen.
Indien u geen orderbevestiging heeft ontvangen kan het zijn dat uw bestelling niet is gelukt. U kunt dan het beste contact met ons opnemen via mail naar klantenservice@televisiecenter.nl
U kunt bij ons betalen met Ideal.
Indien u betaalt heeft ontvangt u een factuur per mail.
De verzendkosten zijn afhankelijk per product en staan bij het product vermeld.
Wanneer een product uit de verpakking is gehaald of u de verpakking niet meer heeft of kan vinden, kan het product niet meer als nieuw verkocht worden. Ruilen is alleen mogelijk als het product in de originele verpakking zit in de originele staat. Retourkosten zijn voor de consument.
Neem hiervoor contact met ons op via mail naar klantenservice@televisiecenter.nl.
Elk product bij ons heeft standaard minimaal 24 maanden fabrieksgarantie. Let op: u moet hierbij uw aankoopbon hebben.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail (klantenservice@televisiecenter.nl), regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.