FAQ

- Bestellen

- Betalen

- Verzending en Levering

- Annuleren en Retourneren

- Garantie

- Klachten

 

Bestellen

  1. Waar is mijn bestelling?

    Uw bestelling wordt verzonden 10 tot 12 dagen na afloop van de actie periode, tenzij anders vermeld bij het product.

  2. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

    Rechtsboven bij 'Mijn account' kunt u inloggen om uw gegevens te wijzigen.

  3. Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb gekregen?

    Indien u geen orderbevestiging heeft ontvangen kan het zijn dat uw bestelling niet is gelukt. U kunt dan het beste contact met ons opnemen via mail naar klantenservice@televisiecenter.nl

Betalen

  1. Hoe kan ik betalen?

    U kunt bij ons betalen met Ideal.

  2. Hoe kan ik zien of ik betaalt heb?

    Indien u betaalt heeft ontvangt u een factuur per mail.

Verzending en Levering

  1. Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten zijn afhankelijk per product en staan bij het product vermeld.

Annuleren en Retourneren

  • Kan ik een product dat uit de verpakking is geweest ruilen?

    Wanneer een product uit de verpakking is gehaald of u de verpakking niet meer heeft of kan vinden, kan het product niet meer als nieuw verkocht worden. Ruilen is alleen mogelijk als het product in de originele verpakking zit in de originele staat. Retourkosten zijn voor de consument.

  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Neem hiervoor contact met ons op via mail naar klantenservice@televisiecenter.nl.

Garantie

  1. Zit er garantie op mijn product?

    Elk product bij ons heeft standaard minimaal 24 maanden fabrieksgarantie. Let op: u moet hierbij uw aankoopbon hebben.

Klachten

  1. Heeft u een klacht over uw product?

    Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
    Dit kan per e-mail (klantenservice@televisiecenter.nl), regulier post en/of telefonisch.

    Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

    Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
    Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.